Про це повідомив Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа, інформує The DairyNews з посиланням на прес-службу відомства.
«Коли підприємство має єврономер, то це спрощує пошук покупців на ринках третіх країн – це Близький Схід і північна Африка, Південна та Східна Азія», - додав Володимир Лапа.
Також він зауважив, що в Україні понад 40% від аграрного експорту йде на європейський ринок. Цьому сприяв ряд чинників: і запровадження зони вільної торгівлі, тарифних квот, а також це є наслідком диверсифікації ринків збуту після закриття російського ринку для української продукції.
«Аналізуючи роботу Служби, ми бачимо, що достатньо велика кількість підприємств цей шлях пройшли, і зацікавленість з боку підприємств зберігається – надходять заявки на перевірки на відповідність вимогам ЄС», - зазначив Голова Держпродспоживслужби.
Володимир Лапа зазначив, що наразі для України
найбільш перспективними ринками збуту аграрної продукції є Близький Схід,
Північна Африка і Південно-Східна Азія.
Право експорту харчової продукції до ЄС отримало підприємство з виробництва молокопродуктів
Аграрний комітет ВР підтримав підвищення в 10 разів внеску для участі в аукціонах з оренди землі
Набула чинності нова Інструкція щодо профілактики та ліквідації захворювання тварин на ящур
Пять ключевых ошибок владельцев, из-за которых животноводческий бизнес становится убыточным
Щойно відбулась офіційна церемонія відкриття Східноєвропейського молочного конгресу
В преддверии открытия форума-выставки «Молочная и Мясная промышленность» руководитель