Андрій Залогін, власник кафе Buongiorno:Ідея виникла п'ять років тому. Прогулюючись торговим центром, побачив вітрину з італійським морозивом. Там було близько 30 смаків на вибір. Мене це настільки вразило, що спробував піввітрини. Потім почав цікавитися, як і де роблять джелато. А 2013 року купив обладнання і встановив вітрину у місцевому кінотеатрі. Робив морозиво на очах у людей і одразу продавав. Пропонував на вибір 20 різних видів. Поступово бізнес розширився. До кінця року в нас уже були нові точки продажу, повноцінний цех з виробництва морозива. Також з'явилися замовлення на оптовий продаж морозива в бари і ресторани.
Щойно відбулась офіційна церемонія відкриття Східноєвропейського молочного конгресу
В преддверии открытия форума-выставки «Молочная и Мясная промышленность» руководитель
Минсельхоз намерен поддержать АПК, возмещая капзатраты и предоставляя субсидии по кредитам