Андрій Ярмак, економіст інвестиційного відділу ФАО:Україна експортує в Китай переважно суху сироватку. Сума експорту становить майже 4$ млн. Лідером серед постачальників молочної продукції до Китаю з величезним відривом від інших є Нова Зеландія. На молокопродукти цієї країни китайські імпортери витрачають понад 250 $ млн щомісячно. Для порівняння, США, що знаходяться на другому місці, постачають в 7,5 разів менше продукції. А Україна ― в 44 рази менше, ніж США. Отже, потенціал на цьому ринку є. Потенціал у молочного бізнесу України потужний. Реалізувати його можна, лише системно працюючи, та докладаючи зусиль на кожному етапі розвитку. І зараз, я вважаю, пріоритетним напрямком є створення кооперативів професійних виробників молока.
Пять ключевых ошибок владельцев, из-за которых животноводческий бизнес становится убыточным
Щойно відбулась офіційна церемонія відкриття Східноєвропейського молочного конгресу
В преддверии открытия форума-выставки «Молочная и Мясная промышленность» руководитель