Про це свідчить рейтинг видання business.ua.
Четверту позицію в списку зайняла «Мрія Агрохолдинг». Як відзначають в компанії, серед критеріїв рейтингу, які дозволили «Мрії» показати високий результат, - репутаційна стабільність, медійна активність, інноваційний підхід, іміджевий капітал корпоративної соціальної відповідальності і антикризу року.
В цілому рейтинг ТОП-10 українських агрохолдингів виглядає так:
Як прокоментував експерт, директор інформаційної компанії «ПроАгро» Микола Верницький, PR-активність аграрних компаній залишилася такою ж, як і в попередні роки. Як і раніше, окремі компанії активізувалися в періоди, коли стабільність їх фінансового стану потребувала додаткової інформаційної підтримки, коли розгорявся корпоративний конфлікт чи була загроза рейдерського захоплення.
«Мабуть, відмінною рисою минулого року стало зниження інтересу аграрних компаній до замовних статей під рубрикою« Історія компанії », але великим попитом стали користуватися матеріали, в яких компанія згадувалася б в потрібному контексті серед інших гравців ринку. Багато компаній вийшли в соцмережі, тому активізувалася робота SMM-фахівців (Social Media Marketing)», - зазначив він.
Латвия: С начала программы ''Школьное молоко'' детям выдано молочных продуктов на 17,9 млн евро
Пять ключевых ошибок владельцев, из-за которых животноводческий бизнес становится убыточным
Щойно відбулась офіційна церемонія відкриття Східноєвропейського молочного конгресу
В преддверии открытия форума-выставки «Молочная и Мясная промышленность» руководитель