10.11.2016

Коментар експерта

Анна Білостоцька, постійний відвідувач фестивалів української продукції
Анна Білостоцька, постійний відвідувач фестивалів української продукції:
D.N.: Що Ви думаєте про українській продукт як бренд? 

А.Б.: На мій погляд, українській продукт вже заявив про себе як якісний бренд. Останні пару років я постійно звертаю увагу на виробника продукції, яку купую. Це стосується як продуктів харчування, так і одягу. Перевага зазвичай в українського бренду за критерієм ціна-якість. 

Звичайно, популяризація "made in UA" набирає обертів. Сподіваюсь, найближчим часом якісний український виробник стане ближче до споживача. Принаймні, хотілося б, щоб товари українського виробництва були доступні в звичайному супермаркеті біля дому, а не "ганятись" за ними по фестивалям чи в інтернеті. Фестивалі — це класно, бо є можливість поспілкуватись з виробником напряму. І їх обов'язково потрібно час від часу проводити. Мені як споживачу це цікаво, намагаюсь відвідувати всі. Але я бажаю споживати якісну українську продукцію щоденно, тому хотілося б бачити її на прилавках звиклих магазинів. 


D.N.: Чи є шанси в українського продукту вийти за межі країни?

А.Б.: На мою думку однозначно є! Я маю друзів у Польщі, часто надсилаю їм посилки з подарунками і власне купую все українське. Вони в захваті від нашої продукції, бо за якістю вона краща за місцеву. Такщо шанси є, але потрібен правильний маркетинг, адже в інших країнах про українське виробництво майже нічого не знають.

Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

10.11.2016

Україні — українське?

Чи може український виробник повністю забезпечити ринок продукцією? Причому не просто надати товар у достатній кількості, а зробити його якісним, конкурентоспроможним та цікавим як для внутрішнього, так і для зовнішнього ринків. Кореспондент The DairyNews дізнався у експертів та споживачів, що вони думають з цього приводу.