10.11.2016
Джерело: The DairyNews
Регіон: Україна
Те, що українські товари на сьогоднішній день користуються попитом, ні для кого не секрет. Про це свідчить хоча б популярність фестивалю "У пошуках Made in Ukraine", на якому представлена виключно вітчизняна продукція, від шкарпеток і пальто до сирів і різноманітних десертів. 

"Звичайно, популяризація "made in UA" набирає обертів. Сподіваюсь, найближчим часом якісний український виробник стане ближче до споживача. Принаймні, хотілося б, щоб товари українського виробництва були доступні в звичайному супермаркеті біля дому, а не "ганятись" за ними по фестивалям чи в інтернеті. Фестивалі — це класно, бо є можливість поспілкуватись з виробником напряму. І їх обов'язково потрібно час від часу проводити. Мені як споживачу це цікаво, намагаюсь відвідувати всі. Але я бажаю споживати якісну українську продукцію щоденно, тому хотілося б бачити її на прилавках звиклих магазинів", — відмічає Анна Білостоцька, постійний відвідувач фестивалів української продукції.

Охочих виробляти українське стає більше з кожним роком, але чи є шанси в нашої продукції бути достойним конкурентом на ринку України та закордоном? І що потрібно для того, щоб наші товари мали попит? 

"Покупатель хороший, покупатель есть, покупатель ищет украинское и хочет за это к себе особого внимания. Вся суть опять же, может ли небольшой украинский производитель уделить именно такой уровень внимания своим потенциальным клиентам... это вопрос", - відмітив Олег Нальотов, управління маркетингом і рекламою ТМ "Zinka". А з приводу виходу України на світовий ринок як популярного виробника, пан Нальотов зазначив: "Для начала, я думаю, надо удержать и приумножить своих украинских клиентов, наладить все бизнес-процессы. И если кто-то решает, что это, всего лишь начало пути его бизнеса — то это достойно уважения! Критерий оценки и понятия мирового бренда у каждого производителя останется свой". 

Юрій Антонов, представник компанії Cheesemania, має позитивні думки з цього приводу: "Уверен украинских производителей с каждым годом будет все больше и больше, они будут повышать качество продукции и удивлять новинками. Конечно украинская продукция сможет выйти на мировой рынок, и найдет своих покупателей, это вопрос времени".

На думку Надії Перевізник, співвласниці PR Bar, на сьогоднішній день локальні продукти вже охопили доволі широкі сегменти. "Чому українські ресторатори зацікавлені зараз в локальних продуктах? Як мінімум тому, що якість і ціна вже абсолютно достойні, і ціна, звичайно, доступніша, ніж у закордонних аналогів", відмічає пані Перевізник.  

А от Айказ Бадалян, шеф-повар ресторану "Караван" під час панельної дискусії "Оптові ринки і HoReCa в Україні", яка проходила в рамках виставки "World Food Ukraine", організованою ДП "Прем'єр Експо", відмітив, що у багатьох вітчизняних виробників є проблеми з забезпеченням якісного сервісу.  "Почему тропический плод, который привозят с Эквадора, из стран Африки, почему он конкурирует с нашей дыней? Потому что он приходит красиво упакованный, он приходит вовремя. Понимаете, продукт, который приходит с Африки - приходит вовремя. А продукт, который ко мне должен приходить с Одесской области, он не приходит вовремя. В этом и вся проблема взаимозамещения. А так заменить можно, конечно", - заявив пан Бадалян. 

На основі думок експертів можемо підбити підсумки: в Україні є всі ресурси для вдалого розвитку виробництва різноманітної продукції. Ми маємо виробників, ми маємо якісний продукт, доступний по ціні і, головне, ми маємо зацікавленого споживача. Єдине глобальне питання, яке потрібно вирішити — встановлення зв'язку між цими складовими. 

Кожному виробнику обов'язково потрібно знайти свої прогалини у контакті з покупцем і усунути їх. Важливо відпрацювати свою оптимальну маркетингову стратегію та навчитись правильному спілкуванню з клієнтом. Адже налагоджений діалог між постачальником та споживачем — є запорукою вдалого бізнесу.
Насколько интересен украинский продукт?

Дізнайся думку експертів

Анна Білостоцька, постійний відвідувач фестивалів української продукції

Анна Білостоцька, постійний відвідувач фестивалів української продукції

Айказ Бадалян, шеф-повар ресторана "Караван"

Айказ Бадалян, шеф-повар ресторана "Караван"

Олег Налётов, управление маркетингом и рекламой ТМ Zinka

Олег Налётов, управление маркетингом и рекламой ТМ Zinka

Читати інші коментарі на цю тему

Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

10.11.2016

Україні — українське?

Чи може український виробник повністю забезпечити ринок продукцією? Причому не просто надати товар у достатній кількості, а зробити його якісним, конкурентоспроможним та цікавим як для внутрішнього, так і для зовнішнього ринків. Кореспондент The DairyNews дізнався у експертів та споживачів, що вони думають з цього приводу.