06.09.2017
Джерело: The DairyNews
Регіон: Україна
Співорганізаторами тренінгу стали Офіс підтримки реформ Мінагрополітики (напрямок органічного виробництва та нішевих культур) та Проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку». Участь у заході взяли представники Мінагрополітики, ЦОВВів у сфері діяльності міністерства, бізнесу та громадських організацій.

Під час заходу особливу увагу було звернено на необхідність реформування підходів до розвитку ринку органічної продукції, а саме – побудові системи просування через довіру агровиробника та споживача. Було наголошено на важливості системної маркетингової стратегії розвитку органічної продукції в Україні.

Зокрема, у ході дискусій, учасники акцентували увагу на особливостях маркетингу органічної продукції, аналізі міжнародних маркетингових стратегій розвитку органічної продукції, SWOT та PEST аналізі органічного агровиробництва, пошуку та генерації нестандартних маркетингових рішень щодо розвитку органічної продукції в Україні.

Під час тренінгу було проінформовано про міжнародний досвід усунення ризиків та нові підходи до ведення органічного сільського господарства, механізми правового регулювання формування та розвитку органічного ринку в Україні, в тому числі в системі якості, міжнародний досвід маркетингових стратегій для формування та розвитку ринку органічних продуктів – його співставлення з можливостями регуляторної політики України.

За результатами тренінгу було розроблено маркетингові інструменти розвитку украънського ринку органічної продукції:

- Організація широкої PR-компанії з підвищення суспільної обізнаності щодо переваг (економічних, соціальних, екологічних та оздоровчих) органічного виробництва та екологічно чистих продуктів харчування;
- Розвиток сільськогосподарської кооперації для налагодження спільного збуту органічної продукції, постачання засобів біологічного захисту рослин та лікування тварин;
- Створення національної системи сертифікації та контролю якості с/г органічної продукції, органів органічної сертифікації усіх форм власності;
- Створення національної гарантійної системи, що відповідає вимогам законодавства ЄС та інших країн і є адекватною ринкам збуту органічної продукції, а також еквівалентною міжнародним системам гарантій органічних продуктів;
- Налагодження взаємовигідних партнерських відносин між сільгосптоваровиробниками та іншими операторами аграрного ринку.

Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

Через експерименти чиновників гуцульські сири можуть зникнути
ФАО отмечает высокое качество белорусских молочных и мясных продуктов
04.09.2017

ЗСТ с Канадой. Что это даст Украине?

11 июля 2016 года было подписано соглашение о ЗСТ между Украиной и Канадой, а 1 августа 2017 оно стартовало. Многие задались вопросом, повлияет ли это на молочный рынок? Разбирались в The DairyNews.
США планують до 2021 року наростити експорт молочної продукції на 5%