Новий продукт складається виключно з натуральних інгредієнтів. Очікується, що новинка користуватиметься популярністю, адже тільки за підсумками передпродажної дегустації 44 % респондентів заявили, що купуватимуть цей напій разом з іншими продуктами категорії (ряжанкою, звичайним кефіром, закваскою).
Фруктово-кефірних міксів, виготовлених на технологічному виробництві з дотриманням світових стандартів якості та безпеки, до сьогодні в Україні не було.
«З появою фруктово-кефірного міксу ТМ «Слов`яночка» кефір перестав бути одноманітним на смак. Завдяки нашій новинці багато споживачів звільнилися від тягаря непростого вибору: солодкий йогурт з улюбленим фруктовим смаком або ж легкий і безпечний для фігури кефір. Тепер вони можуть насолоджуватися поєднанням фруктів із кисломолочним напоєм без шкоди для фігури», – розповідає Людмила Гординська, груп бренд-менеджер молочної продукції ТM «Слов'яночка».
Мікс кефіру та фруктів ТМ «Слов`яночка» випускатиметься в пляшці об’ємом 540 грамів.
Довідка: Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив майже 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують 1 мільярд доларів США.