За словами міністра фінансів Олександра Данилюка, в першу чергу потрібно реалізувати ініціативи, які полегшать взаємодію платників податків з державою. Зокрема, потрібно поліпшити роботу сервісів, максимально автоматизувавши процеси всередині ДФС.
«Ми провели ретельний аудит ІТ-структури служби і визначили, як саме це зробити. У першу чергу будемо вдосконалювати сервіси і максимально розширювати функціонал електронного кабінету платника», ‒ уточнив міністр фінансів.
Крім цього, протягом наступних двох місяців повинні бути реалізовані наступні ініціативи:
- Максимальна кількість послуг ДФС має бути переведено в онлайн.
- Повинно бути збільшено кількість співробітників call-центру, щоб підвищити якість обслуговування платників податків.
- Повинен бути розроблений план змін ІТ-структури ДФС.
- Камеральні перевірки повинні бути автоматизовані, це підвищить ефективність і якість.
- Ризикова модель податкових перевірок повинна бути поліпшена через деталізацію критеріїв ризику.
- Повинна бути проведена сегментація податкових боржників, щоб розробити стратегії прямих контактів з ними.
- Повинна бути розроблена стратегія і дорожня карта підвищення рівня добровільної сплати податків.
- Необхідно провести дослідження задоволеності співробітників ДФС умовами праці.
- Необхідно розробити і почати впроваджувати ініціативи по негрошових заохочення співробітників
- Переглянути функціональне і регіональний розподіл співробітників.
Раніше робоча група з реформи ДФС протягом шести тижнів діагностувала основні функції та сервіси податків. В результаті визначено чотири головні напрямки, якими необхідно займатися в короткостроковій перспективі. Йдеться про: обслуговування платників податків, податкові перевірки, погашення боргу та робота з персоналом.
Нагадаємо, в кінці червня ДФС і Мінфін дали старт реформі. Її головна мета ‒ зменшити рівень корупції та перетворити ДФС в сервісну службу. До процесу реформи залучені консультанти міжнародної консалтингової компанії.
Крім того, Кабінет міністрів в наступному році пропонує збільшити витрати для Державної фіскальної служби до 11,8 млрд грн. Це на 45% більше, ніж було передбачено на 2017 рік.
«Ці кошти дозволять продовжувати реформування служби і забезпечити зарплати для співробітників гідного рівня», ‒ заявляв раніше виконуючий обов'язки глави ДФС Мирослав Продан.