Facebook
					
					Вконтакте
					Google+
					
				 
			 	
		 
		
												29.09.2016
				 	
								Джерело: agropolit.com
												Регіон: 
Польща
									 
		 
	 
	
				«Польський ринок дуже консервативний і не так легко на нього вийти через високі вимоги і стандарти. На противагу цьому, співпраця з торговою мережею дасть можливість українській компанії завоювати позицію і лояльність не тільки на польському ринку, а й у всьому Європейському Союзі, - каже він. 
12-14 вересня 9 українських виробників взяли участь в бізнес-форумі «Україна-Польща». Захід був організований Радою України з експорту продуктів харчування (UFED) спільно з Українською асоціацією бізнесу в Польщі. 
Голова UFED Богдан Шаповал вважає, що українська продукція має великий експортний потенціал в Європі. 
«Компанії не тільки зустрілися в одному місці і встановили перші контакти з представниками польського бізнесу. Найголовніше, вони зрозуміли, як функціонує польський ринок і яким способом можна на нього вийти. Тепер вже вони знають, в яких продуктах, якої якості і в якій упаковці потребують польські споживачі», - додав він. 
В даний час на польському ринку продаються українська горілка, продукти харчування і деякі види зернових культур. Під час конференції полякам були представлені українські молочні продукти.