Новости с Agro Animal Show 2017
17.02.2017
Джерело: ucab.ua
Регіон: Україна

Цього року компанії змагалися у нових номінаціях: виробник зерносушарок, виробник силосів зернових культур, виробник кормів, виробник норій, виробник зернометачів, виробник навантажувачів та фінансова установа АПК.

Переможцем в номінації «Виробник зерносушарок» став бренд Sukup, лауреатами – Zaffrani та Bonfanti.

Серед основних «Виробників силосів зернових культур», що допомагають розширити потужності для зберігання зерна, за відповідями респондентів перше місце посів KMZ Industries (ПАТ «Карлівський Машинобудівний Завод»), лауреатами стали бренд «Деметра» та «Лубнимаш».

Переможцем серед «Виробників кормів» став бренд «Агровет Атлантік», лауреатами – «Фідлайф» та «Провімі».

У номінації «Виробник норій» переможцем став бренд Житомирський механічний завод СВТП «Механік», KMZ Industries (ПАТ «Карлівський Машинобудівний Завод») та «Лубнимаш» стали лауреатами номінації.

Бренд «ОріхівСільмаш» було відзначено у номінації «Виробником зернометачів».  Лауреатами у номінації «Виробник навантажувачів» стали Manitou та JCB.

Відповідно до результатів опитування кращою «Фінансовою установою АПК» визнано «Райфайзен Банк Аваль», а лауреатами у цій номінації стали «ПриватБанк» та Credit Agricole.

«Сьогодні відбувся восьмий за ліком конкурс. Цього року виникла ідея включати до нагородження нові номінації. Ми хочемо охопити буквально всі сектори, які роблять внесок у успіхи аграріїв. Фермери, виробники техніки та насіння, банки можуть бути успішними лише у взаємодії та співпраці. Разом ми створюємо потенціал для держави, можливості для експорту. Хочу побажати, щоб спектр учасників Агробренду розширювався з кожним роком», - прокоментував Тарас Висоцький, генеральний директор «Українського клубу аграрного бізнесу». 

«Український агробізнес відкриває нові ринки, нові перспективи, впроваджуються найсучасніші світові технології та сервіси, відкриваються економічні кордони, — розповідає Володимир Лавренчук, голова правління Райффайзен Банку Аваль. — Ми пишаємося успіхами наших клієнтів. Наша мета і надалі полягатиме в тому, щоб здійснювати активну підтримку галузей, які потребують фінансування, та підтримку їхньої зовнішньо-економічної діяльності».

Довідка: Конкурс «АГРОБРЕНД» заснований Асоціацією «Український клуб аграрного бізнесу» спільно з ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок» у 2009 р. Мета конкурсу полягає у формуванні і розвитку обізнаності в брендах, об’єктивній оцінці ефективності маркетингової політики ресурсних компаній, вивченні динаміки ринку та змін у вимогах споживачів. За результатами конкурсу відбувається нагородження найуспішніших брендів у галузі АПК. Методологія опитування: телефонне інтерв’ю з керівником/головним агрономом/головним інженером сільськогосподарського підприємства. Похибка вибірки при опитуванні 1000 респондентів ± 3%. За результатами конкурсу нагородження переможців відбулося на святковій церемонії в рамках відкриття виставки  «Зернові технології 2017» (15-17 лютого).

Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

Американские молочные бренды переходят на производство «безмолочной продукции»
15.02.2017

Дотации государства в помощь аграриям

В январе 2017 года в Украине перестал действовать специальный режим НДС для аграриев. На смену ему пришёл другой компенсаторный механизм – аграрные дотации, которые, по задумке, должны компенсировать аграриям, а в частности животноводам, виноградарям, производителям фруктов, овощей, орехов, сахарной свеклы и табака, часть затраченных средств. В 2017 году на дотации для аграриев выделено 4 млрд гривен. The DairyNews узнали как эти деньги будут распределяться.