21.07.2016
Джерело: The DairyNews
Регіон: Україна
Для 44% українських і 46% глобальних споживачів похід в продуктовий магазин за покупками є повсякденною справою, якій споживачі намагаються приділяти якомога менше часу. Кожен другий український споживач (57%) заявив, що ходить в магазин за продуктом, що закінчився, і не витрачає на це багато часу.

Сучасний споживач вважає, що в більшості випадків звичний йому магазин роздрібної мережі не розуміє і не задовольняє потреби споживача. Так, тільки 38% українських і 49% глобальних споживачів сказали, що їх звичний продуктовий магазин правильно комунікує зі споживачем. Менше половини респондентів (45%) в Україні заявили, що рітейлер розуміє споживчі вподобання щодо продуктів харчування і 39% респондентам подобаються пропозиції рітейлера. Результати дослідження показали, що споживче ставлення до рітейлерів в Україні гірше, ніж в світі.


Результати опитування споживачів в 19 продуктових категоріях свідчать про те, що ціна є одним з найважливіших факторів впливу при прийнятті рішення щодо покупки серед глобальних і українських споживачів. Поряд з ціною важливими атрибутами продукту для українського споживача є, наприклад, смак у хлібі та хлібобулочних виробах і натуральність в молочних продуктах. Коли мова заходить про вибір магазину для здійснення покупок, то сучасний споживач думає не тільки про ціну товарів в цьому магазині, але і про цінність, яка притаманна тому чи іншому рітейлеру. А саме, 70% українських споживачів в опитуванні заявили, що наявність високоякісних свіжих продуктів в асортименті сильно впливає на рішення про вибір магазину для покупок. Для 62% споживачів розташування є важливим фактором при виборі конкретного магазину для покупок. Атрибути, пов'язані з ціною, такі як хороші цінові знижки і промо-акції, а також низька ціна на всі товарні позиції впливають на рішення у виборі магазину на 46% і 54% українських споживачів, відповідно.

«У той час як інтенсивна рекламна активність серед рітейлерів і виробників в комунікації вигідних цін для споживачів стала нормою, деякі споживачі, оцінюючи свої витрати, все більшого значення надають цінності товару, а не ціні, — пояснює Тетяна Безсмертна, Генеральний директор Nielsen в Україні та Білорусі, — споживачі часто готові платити більше, якщо бачать вигоду для себе. Одним з найбільш ефективних способів уникнути цінових воєн і нестійкої стратегії просування продукту є посилення переваг пропонованого товару. Щоб утримати покупця, виробникам і роздрібним мережам необхідно перевершувати його очікування і переконати, що зростання ціни дійсно виправдано».

Щоб з'ясувати, як споживач адаптується до постійного підвищення цін на товари в умовах низьких зарплат, Nielsen попросив респондентів розставити в порядку пріоритетності бізнес стратегії, які виробник зазвичай застосовує, коли підвищує ціну на свій продукт. Стало зрозуміло, що самою бажаною стратегією, на думку, як українських, так і глобальних споживачів стала пропозиція більшої економічної упаковки за меншою ціною. Стратегія знижок і промо-акцій користується меншою популярністю. Якістю продуктів ні український, ні глобальний споживач жертвувати не готовий.


Щоб залишити коментар, авторизуйтеся

21.07.2016

Молочний експорт в мінус: причини та рішення

Однією з ключових проблем і справжнім випробуванням для української молочної галузі стало різке зменшення експорту, яке, однак, не зменшує, а навпаки збільшує свої темпи.